Salı, Kasım 21, 2006

Is ThErE AnybOdy OUt ThErE ?


Herkesin bir şarkısı vardır belki de bir kaç tane. Bir yeri ya da bir anı hatırlatan. Mesela benim çoktur böyle parçalarım. İşte bunlardan biri bu.
Eskiden kalma bir alışkanlık, ne zaman ve nasıl başladı bilmiyorum ama müziksiz uyuyamam. Kesinlikle bir kaset çalmalı ben uyurken. Odada müzik olmalı. (askerde bu yüzden ilk zamanlar zorlandım uyurken).
O gece elektrikler yok evde. Uyumam da lazım (her insan gibi).
Oda arkadaşım gitar çalardı o zamanlar (hala da çalar). "Ben uyuyana kadar çalar mısın o parçayı dedim".
Kırmadı beni.
Hatırlamıyorum, belki 10 belki 15 defa aynı parçayı çaldı.
Ben uyuyana kadar.
İşte ne zaman bu parçayı dinlesem o gece gelir aklıma ve tekrar tekrar dinlerim...
Buyurun sizde dinleyin?


13 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

bende müziksiz ve karanlıkta uyuyamazdım asla..ev arkadaşlarım az çekmedi benden :)) ama şimdi alıştım..insan nelere alışıyo..gerçi hala karanlıktan korkuyorum ama :)) olsun...bu arada bunu ilk kez dinledim.pink floyd bilyodum ama dinlediysemde bunu hatırlayamadım..güzelmiş :) ..banada öyle çok şarkı öyle çok şeyi hatırlatıyo ki..ben hemen kayboluyorum içlerinde..işte zamanda yolculuk dedikleri şey bu olsa gerek :)

21/11/06 05:13  
Anonymous Adsız said...

Bana üniversite yıllarımı hatırlattınız.

Ben de Shin on You Crazy Diamond'a sarılıp uyurdum :p

21/11/06 10:04  
Anonymous Adsız said...

ne güsel oluyor bazen hatırlamak eski günleri, genelde de güzel yaşanan anılar gelir akla insan mutlu oluyor biras da burukluk duyuyor kalbinde, o anda olabilmek vardı şimdi diye..
ash beni o arkadaşınla tanıştırsana.. :p (şaka:))

Şarkılar çok güzel hangi dilde olursa olsun.. Gerçektende "Müzik ruhun gıdası"..

21/11/06 11:57  
Anonymous Adsız said...

şarkıda güzelmiş bu arada..

21/11/06 12:08  
Blogger Kayhanoviç said...

aa merak ettim gercekten de ama ses kartım yok su an. evdede net yok bu aralar:( dinlemem gerek mutlaka :P

21/11/06 17:33  
Blogger . said...

bende ninnisiz uyuyamam (:
bangır bangır çalsada alışkanlık işte..

21/11/06 23:35  
Blogger Gökçe said...

ehuhh bende uyuyamıom müziksiz ama tek bi parça için geçerli diil benimki.. metal olsun rock olsun yeterki benim olsun :D

pink floyd favorilerimden.. ama ben klasik bi parçasını seviom another brick in the wall.. :D zaten bi o konsere gidemedim die vahlanırım bide pink için.. :D hadi pink yine gelirde pink floyd biraz zor bea..

22/11/06 15:40  
Blogger ashkar said...

@optio, o zaman biz şarkıları zaman makinası niyetine kullananlardanız...
@k.banu,bende çok sarıldım ona... ve diğerlerine...
@pinkmoon, o anda kamak güzel olurdu gerçekten. beğenmene sevindim. çok istersen neden olmasın :)))
@kayhan, daha dinlemedin mi sen :P
@melish,bangır bangır bi ninni ee oda güzel :)
@gökçe,tek bi parça benim içinde söz konusu değil. pink floyd olmasada, roger waters konserine gittim ben :)) pink için bişey diyemicem gelir diye umalım :))
@nemrutun kızı, susma eşlik et şarkılara :)))

22/11/06 19:34  
Blogger blacklebron said...

bak güzel kardeşim beni meraktan çatlatıcan sen bigün ((:
patron var ofisteyim açamıyorum sesi mesi çatlıycam akşama kadar dinleyemiycem bu şarkıyı yaaaa pff :( neyse kısmet başka zaman artık (:

23/11/06 14:26  
Anonymous Adsız said...

Müzik hoşmuş ama daha önce hiç duymadım dersem ayıp olmaz herhalde :))müzik ruhu dinlendiriyo gerçekten bazı sabahlar uyandığımda bir şarkı söyleyerek uyanıyorum yani ağıma geliyor şarkı hemen :) niye böyle oluyo anlamıyorum rüyamda ne gördüğümüde hatırlamıyorumki.
Konsermi veriyosam napıyosam rüyamda ,sabahta böyle mırıldanarak kalkıyorum işde

23/11/06 19:37  
Blogger nu'n said...

ashh, ne iyi ettin sen böle. ardından bi de wish you were here dinnedim:)) ohh harika oldu:)

23/11/06 22:52  
Blogger ashkar said...

@eysean, aklımda bulunsun da bir ara dinleyim.
@tuğba,ne güzel valla sen gıdayı her daim alıyorsun anlaşılan :))
@nu'n, ardından birde Time dinle tam olsun (benim favori parçamdır)

24/11/06 01:43  
Anonymous Adsız said...

Parçayı sana çalan arkadaş kimmiş acaba söylemedin?

24/11/06 02:48  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker