Perşembe, Kasım 02, 2006

mUtlU yıllAr ArkAdAşIm

16 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

mutlu yillar ashkar in arkadasi :)))
matesüf izleyemiyorum orda ne varsa, yada dinleyemiyorum..neysee..
mutlu yilar akrep burcu arkides...her nerdeysen , her kimsen...öyle iste...

2/11/06 12:20  
Blogger deniz said...

vay beee ne kutlamaymış..ben de gelebilir miyim legolas ordaysa eger? fişne dogum gunun kutlu olsun :)

2/11/06 15:05  
Blogger Kayhanoviç said...

harikaasınnn varya cok beğendim yaa
valla kutlu mutlu olsun cok güzel bir düşünce:)

2/11/06 21:40  
Anonymous Adsız said...

aa depresif vişne'nin doğum günü müymüş kaçırmışım geçmiş doğum günün kutlu mutlu olsun izlerken içim kıpır kıpır oldu bir de way be teknolojiye bak dedim neyse İyi ki doğdun Vişne'm..

3/11/06 13:17  
Blogger theimaginationinside said...

ay inanmıyorum yaaaaaaaaaaaaaaa
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
izlerken ağzım açık kaldı bi de bak bakalım beğencek misin diosun ash. canım arkadaşım teşekkür ederim zor günümde de mutlu günümde de yanımdasın hep. hep böyle kalırız inşallah!
düşünceli insan seni :D
diğer arkadaşlarım üzgünüm ama bu yılki en güzel hediyem buydu hehe :D

3/11/06 13:27  
Blogger ashkar said...

@depresifvişne, :) canımsın sevinmene sevindim seni mutlu görmek güzel, umarım nice yılları hep beraber kutlarız :))
@pinkmoon, fazla geç kalmış sayılmazsın :)
@kayhan, teşekkürler :)
@deniz, gelebilirsin tabi, bütün bloggerlar davetli.
@optio,yukarıda linki var arkadaşımın bi uğra istersen :)) ama izleyememe nedenini anlayamadım, çok şey kaçırdın :P

3/11/06 23:09  
Blogger aylak adam said...

süper olmuş valla :) doğum günün kutlu olsun depresif :)

4/11/06 02:18  
Blogger blacklebron said...

iiki doğmuş depresiffffff (:

4/11/06 17:23  
Blogger . said...

iyi doğmuşki q:

5/11/06 15:14  
Blogger ---OPTiO--- said...

flashplayer gerekliymis izleyebilmem icinn..yakinda yüklicem :)) bu arada hemen gidiyorum blogunaa...

5/11/06 23:30  
Blogger Kayhanoviç said...

661 metz-amiens : 0

ama ben 2 dedim hele bir sor neden

9 veriyoda ondan:))

amiens son 3 macını almıs

bombaki ne bomba

6/11/06 09:25  
Blogger ashkar said...

tutturamamışsın :)) metz almış :)))

7/11/06 00:47  
Blogger ---OPTiO--- said...

cok güzelmis..gec oldu ama izledim sonunda :)) ellerine saglik..

16/11/06 20:27  
Blogger ---OPTiO--- said...

cok güzelmis..gec oldu ama izledim sonunda :)) ellerine saglik..

16/11/06 20:28  
Blogger deli mine said...

çok güzel ya ben de böyle jest istiyorum :(
depresif vişne d.günün kutlu olaaaa :)
ashkar selamlarrr hep youmlardan görüyordum seni bloguna da şükür geldim :)

29/11/06 20:09  
Blogger ashkar said...

@cansu, hoş geldin her zaman bekleriz :))

29/11/06 23:17  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker