Salı, Kasım 28, 2006

hİkAyE : şErEfE

İyi ve kötü ( melek ve şeytan ya da onun gibi bir şey) aralarında anlaşıp bir bitki yetiştirmeye karar veririler. Anlaşmaya göre her gün biri sulayacaktır bu bitkiyi. (su bulamadıklarından mıdır bilinmez ya da bu hikaye ortaya çıksın diye midir bilmiyorum). İyi gelir ve bitkiyi tavus kuşu kanıyla sular daha sonra kötü, aslan kanıyla sular. İyi diğer gelişinde maymun kanıyla sular, kötü ise son seferde domuz kanıyla sular bu bitkiyi.
Ve ondandır ki bu bitkinin meyvesiyle yapılan içecekte.
İnsanlar önce dünyayı tavus kuşunun tüyleri gibi rengarenk görür.
Daha sonra içmeye devam ettikçe biraz cesaret gelir ve her şeyi yapabileceğini zanneder, kendini daha bir güçlü görür her zamankinden.
Biraz daha içtikçe, artık maymunluklar yapmaya başlar ne yaptığını tam olarak bilmeden kendini gülünç durumlara düşürür.
En sonunda, abartılmış bu içme faslının sonunda (kimse alınmasın hikaye böyle) domuz gibi kendi pisliğinin içinde kalır.
Derler ki iyi ve kötünün birlikte suladığı bu bitki üzüm (asma) ve içilende, ondan elde edilen şarapmış.
İçenlere bir şey diyor değilim ( ki benimde tadına baktığım bir şey ) ama kıssadan hisse bir hikaye anlatayım dedim.

12 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

aslında bazı insanlarda gerçekten bu etkiyi görebiliyoruz...ben içki kullanmıyorum...yani hiç içmedim değil..ama artık kullanmıyorum.neysee...aslında hikayeden bazı anlamlar çıkıyo bence :)) bende içenlere bişey demiyorum tabii kii..çok abartanların sonu gerçekten böyle....hikaye için teşekkürler ....
yorumum saçma oldu ama idare et..kafam allak bullak....görüşmek üzere :)
bu arada şarkı sürekli takılıyo...benim pc den mi kaynaklanıyo diye başka sitelerede gittim ..ama bi tek burda takıldı..haberin olsun istedim..yanii belki yinede sorun pc mde olabilir ama :)
tamam tamam kaçtım benn..hoşçakal ;)

28/11/06 15:03  
Blogger ashkar said...

şarkıda ki sorunu bulamadım eski parçayla şimdilik devam çalışmalarım devam ediyo.

28/11/06 15:26  
Blogger ---OPTiO--- said...

yaa sorun bendeymiş sanırım :)) ..şimdi bendekide çalmadı..ara ara pc den kaynaklanan bi sorun var heralde..

28/11/06 18:20  
Anonymous Adsız said...

bende tadına baktım:) sonra sağıma ve soluma baktım iyi meleğime affet
kötü meleğime senin basının altından cıkıyo bunlar dedim.
bu hikayede burada böle bitti işte

28/11/06 20:17  
Blogger ashkar said...

@kayhan, işi tatlıya bağlamışsın bakıyorum da :)))

29/11/06 00:50  
Blogger yaban tirtili said...

şarap severim...
yalnız sevgim sadece 2 kadehle sınırlıdır.
yani ben dünyayı tavuskuşunun tüyleri gibi görenlerdenim. daha ileri hiç gidemedim. :)

29/11/06 10:25  
Anonymous Adsız said...

güzel bir hikaye olmuş ve çokta doğru.. gerçektende insanı rezillikten rezilliğe sokuyor... ee boşuna içmiyor ya içmeyenler dimi.. bir hikaye daha vardı bilirsiniz..
kadının biri evine gelen adama geceyi onunla geçirmesini teklif ediyor ..adam kabul etmiyor.. kadın bu seferde orda bulunan birini öldürmesini istiyor..adam onada hayır dior.. kadın peki dior şu içkiyi iç.. adam onada kafa sallıyor.. kadın eğer bunlardan birini kabul etmezse yapmazsa onu bırakmıyacağını söyleyince adam düşünüyor en iisi şu içkiyi içmekte dior... ve içiyor.. sarhoş oluyor..önce kadınla yatıyor sonrada ordaki birini öldürüyor...ve bunların hepsi o içkiyi yudumladığı için oluyor...
~~~~beyazgelinciik~~
sevgiyle kalın...

29/11/06 10:38  
Blogger deli mine said...

ben yine de şarabı seviyorumm birayı da seviyorum hele votkayı ennn seviyorum :))
ya öyle tabi, maymun başladıgında kalkip muzla devam ediceksin yoksa kendi pisligin flnn :(( kötü yani

29/11/06 20:34  
Blogger ashkar said...

@yaban tırtılı, hep öyle kalman dileğiyle :))
@beyazgelincik, paylaşımın için teşekkürler...
@cansu, buda güzeldi, muzla devam tabi :))

29/11/06 21:59  
Blogger yaban tirtili said...

şarkı harika olmuş...
bayılırım ben bu şarkıya...
alışkanlık yapacak :)

29/11/06 22:53  
Blogger ashkar said...

bu parça yine oradaolmayan ın isteği. kardeşim isterde ben çalmazmıyım. askere can feda :)))

29/11/06 23:16  
Blogger tılsım said...

Herşey gibi bunu da tadında bırakmak en güzeli yoksa sonu çok kötü...

29/11/06 23:24  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker