Pazartesi, Aralık 18, 2006

yOktU - 2

Arkalarda oturuyordu. Biraz silik ve ezik bir duruşu vardı. Biraz da çocukça. Sesini beğenmişti ilk olarak. Çünkü sadece sesini duyuyordu, önde oturduğu için. Her defasında dönüp bakması gerekiyordu.
Böyle başladı her şey.
Daha sonraki günlerde yanına oturmuştu kız. Her defasında ona dönüp kalem alıyor imza için, beraber yapmayı teklif ediyordu verilen kısa ödevleri. Arkadaşına dediği "beğeniyorum onu" cümlesinin etkisine girmişti artık.Hep onu düşünüyordu. O nun her merhabası mutluluk veriyor, telefonuna ondan gelen çağrıyı görünce içine bir sıcaklık doluyor, göz göze geldiklerinde içinden "acaba oda beni..." cümlesi geçiyordu. Gereksiz bir mesaj da bile kalbi yerinden çıkacak gibi oluyordu.
...
Sonunda olması gereken oldu ve konuştu kızla.
" Bana göre değil, şimdilik bir ilişki istemiyorum" dedi kız.
Beklemiyordu aslında böyle bir cevap.
Üzülmüştü sadece.
Bu üzüntüden bir hafta sonra O kızın bir başkasıyla birlikte olmaya başlamasını duyduğunda yaşayacaktı asıl üzüntüyü.
Kırılmıştı kalbi.
Uzun süre konuşmadı onunla, yanında oturmasına rağmen.
Bakmadı bile yüzüne.
Kızgın mıydı?
Hayır.
Kırgınlık, belki...
Hatta hala ona karşı beslediği hisler vardı. Hep onu düşünüyordu.
Ama yoktu bir yaşanılmışlığı.
...
Taki o geceye kadar. İçinde hep bir umut vardı belki olur diye. Sabırsa en katmerlisi, bekleyişse en sabırlısı, duyguysa en yoğunu.
"Kötü bir haberim var sana."
"Arık onu düşünmesen iyi olur. Geri döndü o'na."
Bu sefer yıkılmıştı.
Mutluluğu hak ettiğine inanıyordu çünkü. Çok fazla bir şey istemediğini düşünüyordu. Beklide çok fazlaydı istediği.
Mutluluk.
Üç gün ağladı. Islak ve yürekten. Aynı şarkıyı dinleye dinleye. Ve o gün bitmeye başladı içindeki sıcaklık...
Yoktu hiçbir yaşanılmışlığı...
biraz uzun oldu kusura bakmayın

18 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

cok duygulu....
hüzünlendim...
üzüldüm....
keske biseyler daha farkli olsaymis...
bosvermissin simdii..geride , sadece anilarda kalmis..
yasanilmisligi olsaydi dah zor olurdu belki...
cok daha fazla gün sürerdi yürekten :(

bundan sonra cok mutlu olmani dilerim..umarim karsina dogru insan cikarrr...

18/12/06 03:04  
Blogger yaban tirtili said...

sen yaşadın, sen yaşattın, sen büyüttün, sen yer verdin ona içinde. bu yaşanmışlığın ta kendisidir bence.
sadece ortak paylaşımlarınız olmadı, belki ortak hatıralar.
ama emin ol acısı yine de aynıdır.
sadece bu biraz daha kısa sürer hepsi o kadar.

18/12/06 09:15  
Anonymous Adsız said...

okudum ve bir şeyler anımsadım. gıkım cıkmıyor sustum.

18/12/06 09:26  
Anonymous Adsız said...

Ve o gün bitmeye başladı içindeki sıcaklık...
Yoktu hiçbir yaşanılmışlığı...


İşte bu cümle kocaman bir yalan :) İnkar etme kocaman bir yalan :)
İnsan kandıramıyor ki kendini unuttum diyerek 3 gün 5 gün laylaylom unuttum zaten olmamıştı ki hiç diyor... Sonra... 3-5 gün sonra yazarsın nasılsa...

18/12/06 10:16  
Anonymous Adsız said...

Geçen eklediğin yazıdaki kişi sanırım :((((
Çok hüzünlü bunlar, sen çok neşeli birine benziyorsun aslında

18/12/06 11:07  
Blogger tılsım said...

İstediği çok fazla değildi.
Her insan gibi mutlu olmaktı.

Yaşanılmışlık tek taraflı da olur. yaşanılmışlığın biz tarafından başka sen ve ben tarafları da vardır.Ki en güzel örneği üç gün dinlediği parça ;)Herşeyi unuttuğunu düşünelim ama parçayı duyduğunda o günleri hatırlar ...
Umarım bundan sonra çok mutlu olur ;)

18/12/06 14:36  
Blogger abstract said...

bu hikaye çok tanıdık bana.
sadece sonu farklı.

18/12/06 16:37  
Anonymous Adsız said...

Üzülme desem yine üzüleceksin o yüzden hüznünü sindire sindire yaşa ama unutma ki geçecek geçtiğinde yaşanacak olanlar güzel olsaydı zaten başlardı demeyi unutma :(

18/12/06 16:46  
Anonymous Adsız said...

hocam, hem yalan söylemiş hem sevginin kıymetini anlamamış. bence O değil sadece o.

18/12/06 18:50  
Blogger nu'n said...

ah be cancazıımm, çok içten yazmışsın yahu:)

18/12/06 22:04  
Blogger Unknown said...

Kızlar böylediiiiiiiiiir.
Pek tabiki bazıları ama büyük çoğunluğu.

Onun için pek çoğu evlendikten sonra kendine bakmaz ve pişmanlıklarıyla yaşlanır.

Ayrıca o, seni sevmemişse sen bişey keybetmedin ki!

18/12/06 22:59  
Blogger deli mine said...

hımm.. ashkar oluyor böyle arada,biri için kendi kendine heh diyorsun tamm bu.. bazen yaşanmişliklarla bazen de yaşanilmamişlıklarin o dogurdugu abacayla ve özlemle burkuluyor için sonunda..
oluyor yani cnm..ama biri gelicek (beyaz atlı diyorlar ona)beni burkmayacak..ne başlamasından ne bitmesinden korkucam..
işte öyle bişi
(çok sevdm yazını :)

18/12/06 23:39  
Blogger deniz said...

böle sey(ler) yaşamayan yoktur heralde. gittim ve geldim bir yerlere..

19/12/06 02:59  
Blogger ashkar said...

@optio, dediğin gibi sadece anılarda, boş vereim ve önümüzdeki maçlara bakalım :))

@yabantırtılı, kısa kavramı kişiden kişiye değişebilir bu yüzden bişey demiyorum süresi için :)

@kayhan, susma sustukça sıra sana gelecek :)))

@fz, sadec geçmiş zaman olur ki diyorum ve mazide kaldı hepsi :P

@çileklipasta, sanırım aynı kişi kimse artık :))
hüznüm burda şekil buluyo sanırım

@eysean, sen kusura bakmasan olmaz zaten :)) beğenmene sevindim saol.

@tlsım, o parçayı dinlemiyor artık nedense :)))

@abstract, demekki sonu mutlu bitmiş ne güzell :))

@vehice, unutmam :)

@masuda, haklısın be hocam..

@nu'n, saolasın can cazım beğendin demek :))

@çalıkuşu, bu gibi durumlarda hep kazanan taraf oluyorun nedense :)))

@cansu, bende bekliyoruz artık beyaz atlı prensesi ne arıcam o bulsun beni :)) beğenmene sevindim saol.

@deniz,galiba yok. herkeste var böyle bir hikaye.

ne diyoruz o zaman, boşverelim biz işimize bakalım :))

19/12/06 14:28  
Blogger ........ said...

Tam anlamıyla kendimi buldum yazında.Yalnız çok iyi bildiğim bir şey varki yaşanmamışlık olsa bile eğer çok iyi arkadaş olabildiysen bir takım şeyleri paylaştıysan unutmak zor oluyor kendimden bilirim yinede bir süre sonra unutuluyor tabi umarım bir an önce unutabilirsin.

19/12/06 15:54  
Blogger mayksisman said...

inan bana unutmak hatta unutmak için çabalamak son derece saçma bişey. onun yarattığı koyu renkten ve kekremsi tattan kendine bikaç kelime oluşturabilirsin onun enkazıyla ve "tamamlanamayan" parçalarıyla; ama unutamazsın; unutmamalısın da. potansiyel elbette vardır ama o "şey" senin bakış açın sonuçta, senin ona yüklediğin olumluluğa senin hayran kalışın... boşver demicem , doldur içini; sonra gözlerine hükmet ve özgürlüğünde dans et.

ayrıca mutluluk inan kapısını çalıyo er ya da geç insanın o ruh halinden hemen sonra. kendimden biliyorum...

19/12/06 19:35  
Anonymous Adsız said...

ne diyoruz o zaman, boşverelim biz işimize bakalım :))

hı hı tabi tabi :)

20/12/06 00:29  
Anonymous Adsız said...

........:(((

22/12/06 19:52  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker