Pazar, Eylül 16, 2007

iDeAL ErKeK

Gayet.net tarafından yapılan ankete göre bayanlar tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda ideal erkek profili çıkartılmış bunu göre;
Bayanlar;
Güvenilir erkek arıyor ( buyurun benim )
İçki- sigara sevmiyor ( onlarda içiyor ama)
Çocuk sahibi olmak isteyen erkekler bayanlar gözünde bir numara
Diksiyonu düzgün ( anlaşılacak kadar düzgün konuşabiliyorum)
Karizması yerinde ( yerindedir sanırım tam yerini bilmesem de)
Kültürlü ( kiloyla mevcut)
Romantik ( göbek adım)
Becerikli ( 10 parmakta 11 marifet valla)
Kendine güvenen ( bilmediğim konuda ne güvenecem kendime)
Erkekleri beğeniyor…
Kadınlar erkeklerin en çok
Gözlerine ( 2 tane mevcut en kahverengisinden )
Yüzüne önem veriyor ( gözlerin durduğu alan zaten orası)
Geniş omuz ( fena sayılmaz)
Bakımlı eller ( tırnakları kestik mi oda tamam)
Biçimli dudaklar ( bundan daha biçimlisi Angelina Jolie de)
Ciddi beğeni kriterleri arasında.
Kel erkekleri çekici bulsalar da saçı olanları çekici bulanların sayısı hala fazla.
( arasında bolca beyaz bulunması sorun olmaz sanırım)
Bayanlar tarafından erkekte tercih edilen mesleklerde doktorluk ve mühendislik.
( her şey iyide burada s.çtık. meslek lisesi mezunuysan ideal erkek olamazsın demek mi oluyor bu)
Kadınlar erkekte 1- 2 bin ytl maaşı yeterli görüyorlarmış. ( alıyoruz bi şeyler )

Oy kullanan arkadaşlarla görüşmek istiyorum mümkünse. Kendileri neye benziyor acaba…

9 Comments:

Blogger yaban tirtili said...

insanın gözünün gördüğü, gönlünün sevdiğidir ideal olan.
sanmıyorum ki biri çıkıp da böyle kriterlere göre sevdiğini seçsin.
saçma bu araştırmalar.
canı sıkılan araştırma yapıyor zaten.
geçelim efendim bunları.. :)

16/9/07 22:34  
Anonymous Adsız said...

evde kalma nedenleri bunlardır bence.

16/9/07 23:10  
Blogger deli mine said...

karpuz gibi seçiyor millet birbirini.. aşk yok anacim aşkk..

17/9/07 00:31  
Anonymous Adsız said...

:D ideale yakınmışız maşallah!

17/9/07 00:55  
Blogger biricik said...

İyi de ben anlamadım, eve süs eşyası mı alıyoruz. Niye hep görünüşünden ve fiyatından bahsediliyoki, Hadi görünüşü bu kriterlere göre hallettik diyelim. İçinin iyi olduğunu anlamak için de kavun ya da karpuz seçerken yaptığımızı mı yapcaz. Bu anket beni aşar ya susayım en iyisi.

17/9/07 01:27  
Blogger theimaginationinside said...

noluo burda kuzum :D

17/9/07 21:05  
Blogger Bri; said...

Valla hiç güleceğim yoktu:):) demek bizim kriterlerimiz bunlarmış öyle mi???hepsi doğru olabilir ama bence ideal erkek en az 3-4 bin ytl almalı:)

17/9/07 22:24  
Blogger Zehra said...

yahuu çook güldüm ben bu yazına :D süppersin sen :) senin bu yazıyı okuyan kıslar kesin sana ölcek :))) bırak Allah aşkına kalp kalpte biter elle gözle yüzle değil :) kalbinin yarısı seni birgün mutlaka bulacak canım benimm :) sen en kralından birtanesin yahu kıslar senden iyisini mi bulacak birkere hım aslaaa :) buarada bana bak ben msn deyim sen nerdesin bakim bak yoksun :) hadi hadi kaytardın ;)

17/9/07 23:14  
Anonymous Adsız said...

süper bi yazıymış bu ya ben biras geç kalmışım okumakta :) anjelina jolie dudakları he :))

20/9/07 21:22  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker