Perşembe, Eylül 13, 2007

HaYıRLı RaMaZaNLaR

Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Bugün ilk iftarı yaptık bakalım hayırlısıyla. Kendi ellerimle yaptığım pilav, ev arkadaşımın yaptığı salata ve ev sahibinin yolladığı patates kızartması ve çorba ilk iftar soframızda olanlardı. EEE bekar hayatı yaşayınca böyle oluyor. İlerki günler için bir iftar çadırı bulsak fena olmaz gibi geliyor...
Televizyonlara bakınca fark ettimde sanki ramazan sadece İstanbul'a gelmiş gibi bir hava var. Vapurlarda ya da İstanbul'un bazı mekanlarından yapılan canlı iftar yayınlarını görünce insanın aklına haliyle böyle bir şey geliyor. Sanki İstanbul dan başka bir şehir yok ülke sınırlarında.
İstanbu daki ilk iftarımdı bu benim. Bakalım daha hangi ilkleri yaşayacağız buralarda...

15 Comments:

Anonymous Adsız said...

Hayırlı ramazanlar :) ne güzel anlatmışsın, pek eğlenceli geçmiş senin ilk günün :) afiyet olsun.
İstanbulda her şey bambaşka güzel ahh ahh darısı başıma

13/9/07 21:11  
Blogger tılsım said...

Bekar hayatı için iyi bir sofra hazırlamışsınız :). Afiyet olsun. Yakında tvler de başka şehirldeki iftar çadırları da gösterilmeye başlanır ;). İlk önce İstanbul.

Hoşçakal...

14/9/07 00:27  
Anonymous Adsız said...

benimde çalışırkenki ilk ramazanım vakit daha çabuk geçiyor sanki :) hayırlı ramazanlar sanada menü güzelmişmiş bende gelseydim keşke :p

14/9/07 13:20  
Anonymous Adsız said...

hocam, iki foto çekip koysaydın ya. bakalım nasıl yapmışsın pilavı. kuru kuru yazı olmuyor böyle.

istanbul'a kar yağmadan türkiye'ye kış gelmez derler. olsun o kadar istanbul haberi. 13 milyon dile kolay.

14/9/07 15:25  
Anonymous Adsız said...

bekar evi için süper sofra, boşver iftar çadırını. devam edin siz böle. afiyet olsun.
bu arada ilkler unutulmaz biliyosun, tadını çıkar :)

14/9/07 17:39  
Blogger Sunshine said...

hayırlı ramazanlar kuzencim... istanbul daki o ramazan havası buralara da uğrasa fena olmaz, ramazan olduğunu anlamak çok güç hale geldi yazıkk ki... sende tadını çıkarmaya bak oraların...

14/9/07 21:17  
Blogger Kayhanoviç said...

vay vay kimleri görmek ben :)
hoşgelmişsin sefalarr getirmişsin.
bir bayram sonu gitmişdin bir bayram öncesi geldin haydi hayırlısı

14/9/07 22:03  
Blogger . said...

hayırlı olsun ya..ymk ymk garip bişey :D

14/9/07 22:14  
Blogger ashkar said...

@çilek: darısı başına diyorum bende :) güzel fena sayılmaz..

@tılsım: fena sayılmaz sofra ehh işte. nedense hep önce istanbul, olmuyor ama böyle...

@pinkmoon: deseydin bi tabakta senin için koyardık valla :))

@masuda: belki başka sofralar için olabilir foto şimdilik kuru kuru idare etcez...

@linka: sizdeki sofra kadar olmasada fena sayılmaz. hatırlarsın o günü :))

@sunshine: çıkartcaz bakalım çıkartabilirsek...

@kayhanoviç: hoşbulduk kardeş. sende hoşgeldin buralara. daha sık görüşelim senin şu iddaa kupolarından bende istiyorum haberin ola :D

@melish: çok garip hemde :))

14/9/07 22:35  
Blogger biricik said...

pilavla patates kızartmasından güzel yemek mi var? Hem becerikliymssin de pilav yapmak zor zanaattir ben bile hala tam tutturamıyorum. Afiyet olsun.
Bu arada bu mübarek ayda istanbulda olduğun için şanslısın bence, tadını çıkar. Hem hiç yoktan iyidir dimi en azından orda belli ramazanın geldiği. Hadi o bie olmasaydı???

14/9/07 23:30  
Blogger ashkar said...

@biricik: pilav benim için en kolaylardan biri (çokta mütavaziyim) daha neler yapabilirimde işime gelmiyor :)) hoşgeldin bu arada...

14/9/07 23:48  
Blogger admin said...

ben de hayırlı ramazanlar diym öncelikle.. istanbul un zorluğu da güzelliği de başkadır ama güzel yanları ağır basıyor, örtüyor kötü huylarını yaramaz şehrin. istanbul un ramazan güzelliği de Feshanesi..

15/9/07 02:12  
Blogger deli mine said...

bugün ne vardii :D
şefin menüsü.. ashkar special :)

15/9/07 17:52  
Blogger ---OPTiO--- said...

canim kardesim benim...
yaa bence en güzelde istanb ulda oluyo iftar..en azindan benim icin öyle..ailem burda cünkü..
helede almanyaya dondukten sonra..o görüntüler yok mu bitiriyo beni..simdi burdayken kiymetini bilmeye calisiyorum...
bu arada pek giremiyorum nete haberin olsun..abim geldiya...opnlarla zaman geciriyorum..simdi abim arkadaslariyla bulusmaya gitti bende firsat bu firsat ugruyorum sirayla :) ...
ugramiyorum diye kizma sakin...
kendine iyi bak olar mi..bu arada bu hafta gidiyom :( neyse.konusurz..ba$ba$ kardesim..

15/9/07 22:04  
Blogger theimaginationinside said...

hayırlı ramazanlar...
Allah kabul etsin inşallah...
demek pilav yaptın he eline sağlık ben de alıştım artık çok kolay geliyor :)

15/9/07 22:59  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker