Salı, Eylül 11, 2007

bu biiirrr

Geldim geldim de öyle geldim demekle olmuyor bu işler. Bir şeyler yazmak gerek. Sormazlar mı adama, Ne yaptın bunca süre yoktun ortalarda diye. (bence sormazlar)
Giderken demiştim yeni bir hayat diye öyle de oldu. Şimdi 10 milyonu aşkın nüfusun içinde, gurbette ailesinden uzakta bir gariban olarak eklendim İstanbul varoşlarına. ( çok mu acıklı oldu ne). Varoş demişken lafın gelişi yani...

Buralara bir şeyler yazmasam da çok sevdiğim kişileri takip etmeye çalıştım yada msn de görüştüm vaktim elverdikçe. Olayların gelişiminden haberdar olanlar kendilerini biliyor zaten...
Hepsine çok teşekkür ediyorum. Beni aralarına alıp, arkadaş olarak kabul edip, toplantılarına çağırıp kaynaşma fırsatı verdikleri için ve beni yalnız bırakmadıkları için.

Anlatacak çok bişey yok aslında geldim buradayım o kadar. Bundan sonra daha sık görüşeceğimiz kesin.

14 Comments:

Blogger hephercokhic said...

hoşgeldiniz. ziyaretinize ve içten yorumunuza teşekkür ederim. Fikir birliği ediyor olmamız, hala duyarlı insanların var olduğunu görmek mutlu etti beni.

11/9/07 20:54  
Blogger theimaginationinside said...

hadi bakalım kolay gelsin blog bu hafife almaya gelmez yaz bakalım :)

11/9/07 23:32  
Blogger Arolium said...

birden olmuyor ki. alışma süreci gerek bi'müddet. gitmişsin ve gelmişsin. nereden nereye olduğunun önemi yok. belki bi'köyden bi'başka köye belki de bi'aşktan diğerine. her neyse yormuştur. anlatırsın yavaş yavaş..

12/9/07 00:16  
Anonymous Adsız said...

abi, dönüşünü geç öğrendim biraz. :$

ama sevindim.. senle ilkleri yaşamıştım. hehe çok garip bir ifade oldu. gizemli bir cümle kurdum, sen bile anlamayacaksın. :p

tekrar hoşgeldin diyorum.

12/9/07 00:59  
Blogger ---OPTiO--- said...

kardesim...hosgeldin...yaaa iki gündür gelicem ama bi gelemedim :) dün bi cansunun oraya ugrayip ciktim..bugunde yoktum evde...simdi uyicam..sonra gelir yazarim uzun uzun ...görüsürüz ;)

12/9/07 01:44  
Anonymous Adsız said...

ewt başladık ilk postla gerisi gelcek eminim :) başkada yazacak bişi bulamadım ya :)

12/9/07 12:54  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin yeniden, evet senle görüştük hatta seni tanımış oldum böylece :)

iyi ettin dönmekle sensiz olmuor zaten. iyi çalışmalar dışardaki adam :D

12/9/07 15:54  
Blogger deli mine said...

çoook hoşgeldinn :D yeniden hoşgeldin ama elin boş mu geldin derler adama.. bir paket post yaptiramadin miiii.. ayip ayip derler..
hadi bakiyim şerbetli şerbetli postlar istiyorum ben yaninda limonata da olsun ama :D
baş baş acanım
kib emi :P
buradayim benn :)

12/9/07 22:10  
Blogger Zehra said...

canımmm benimm hoşgeldin yine aramızaaa :))) yine yeniden beraberiz :) tabe ben tembellik yapmzasam :p bak ben bugün msn deyim buseferde sen yoksun kıslarla :( neyse sözleşmeli birgün hep braber olmak için :) hadi bakalım daha bu birrrrrrr :)))

12/9/07 22:50  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldinnnn.... Sen bizi unutsan da biz seni unutmadık ama neyse... Ördekim saolsun, ondan aldık hep haberlerini.
Umarım görüşürük artık, ben sizin kadar buralarla ilgilenemesemde bende artık buralardayım.
İyi bak kendine!

13/9/07 00:20  
Blogger ---OPTiO--- said...

kardesimmm..nerdesin yahuuuu...

13/9/07 00:44  
Blogger ashkar said...

@konuşamam, rica ederim efenin içimden gelenleri söylemeye çalıştım her ne kadar tam anlamıyla söyleyemsemde. duyarlı insanların olduğunu bilmek benide mutlu etti.

@vişne, hoşbulduk, sizide bekliyoruz ama, olmaz böyle...

@aroliun, evet alışma sürecine ihityacım var, umarım anlatırım :)

@masuda, hoşbulduk abicimde nasıl bi cümle o yaa. görenler ne düşünür şimdi bende anlamadım inan :)) bi ara açıkla bana..

@pinkmoon, başladık hayırlısı bakalım. sen nokta koysan yeter :))

@çilek, hoşbulduk. bundan sonra daha sık görüşelim. unutmadan dayının radyo programınada bi el atalım bir hafta :)))

@mine, eli boş olur mu kasalar içecek dolu sen iste yeterki :))) enva-i çeşit hemde...

@zehra, hoşbulduk. ama olmaz böyle sende bundan sonra daha sık ol buralarda. msn içinde anlaşalım bi ara :))

@linka, şaşırttın beni :) bekleriz efenim sizde hoşgeldiniz...

@optio, ablacım ben burdayken sen yoksun sen burdayken ben yokum, hayırdır insallah. işteydim yeni geldim daha, bi yatıp kalkayım kendime geleyim sonra yine buralarda olacam. şimdilik byee. dua ediyorum inş. olmaz :))

13/9/07 09:01  
Blogger tılsım said...

hoşgeldin =) Yeni yazılarını bekliyoruz.
Kendine dikkat et.
Hoşçakal...

13/9/07 14:36  
Blogger ---OPTiO--- said...

oyy kardesim benim :))

15/9/07 22:01  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker