Pazar, Aralık 24, 2006

RE: pAlyAçO

Ben bir palyaçoyum....
Adamın biri bir gün doktora gitmiş.
'Doktor bey ben mutsuzum, hiç gülemiyorum, mutlu olamıyorum, demiş.
Doktor :sana ben birşey yapamam , demiş.
Adamla birlikte cam kenarına geçmiş.
Doktor :şu karşıdaki sirki görüyor musun? ,demiş.
Adam: Evet.
Doktor :Oraya git, orada bir palyaço var. O seni çok güldürür,çok mutlu olursun, neşelenirsin' demiş.
Adam :Doktor bey ben o sirkin palyaçosuyum, demiş
Kimse bilmiyor mutsuz olduğumuzu. Dışarıdan bakan herkez seni mutlu sanıyor. Oysa içeride kopan fırtınaların kimse farkında değil. Sen sadece palyaçoluk yapıyorsun herkeze, belkide yapmak zorunda hissediyorsum kendini. Her gülen mutlu değildir, bunu bilin ve fark etmeye çalışın etrafınızdaki palyaçoları. Çünkü sizde onlardan birisiniz.


böyle demişim 8 Temmuz 2005 de ve hala değişen bişey yok. ben hala polyaçoyum :(

26 Comments:

Blogger . said...

Benim yüzümdeki boyalar çoktan aktı (:

24/12/06 18:41  
Anonymous Adsız said...

herkes biraz palyaço galiba bu hayatta.kimse olduğu gibi değil ben bile....bide şu yanı var palyaço olmanın;ya herkes mutsuzluğunu yansıtsaydı dışarda gülebilen insanları görmemiz mümkün olmazdı....

24/12/06 18:52  
Blogger mayksisman said...

bu palyaçoyu ben de birinden duymuştum.

fazla soru sormamak gerek.
ggerisi sonra kendiliğinden geliyo zaten...

24/12/06 20:13  
Anonymous Adsız said...

Bak tam sizin sokağın karşısında bir sirk var oradaki palyaço benim belki seni güldürebilirim....

25/12/06 00:12  
Blogger Unknown said...

:))
İşte şu yukarıdaki kadar gerçek bazı tebessümler.
bunlar benim için geçerli değl. Yani palyoça olmadım. Mutsuzsam kabuğuma çekilir ve o tadı yaşarım. Mutluysam mutluluk saçarım. En azından öyleydim. Çevremdeki insanların mutluluğunu kendi mutluluğum kadar önemsemeden önce.
Palyaçolukta güzel be. nasılsa ağlayacak bir kıyı köşe bulunur.
Geceler ne güne duruyor...

25/12/06 01:04  
Anonymous Adsız said...

bende diyorum bunu bazen kendime ama bazense gülüyorum gülmek güzel bir şey ama insan yawaş yawaş yitiriyor.. :(

25/12/06 08:08  
Anonymous Adsız said...

aslında böyle bir yazı okumustum palyaco ile ilgili direk o aklıma geldi..
zaten herkesin bir amskesi yokmu arkasında saklandığı

25/12/06 09:02  
Blogger ........ said...

Çok güzeldi.Bu yazından sonra bende bir palyoça olduğumu anladım.İçimdeki palyaçoyu çıkarttın sağ olasın.

25/12/06 13:05  
Blogger ---OPTiO--- said...

bazen mecburiyetlerimizden , yine sevdiklerimizi üzmemek icin giriyoruz o kiyafetler icine....kimbilir belki bir gün , bi r daha hic giymemecesine atariz ne dersin ??...dilerim sende atarsin üzerinden...sadece mutluluk olur icinden gelen..ve sadece gercek gülüsün olur yüzünden düsen...

25/12/06 17:00  
Blogger abstract said...

bu yazıyı okuyunca aylar önce yazdığım bir yazı geldi aklıma
şaşırdım
birinin daha farketmiş olması güzel

http://zencefilruhu.blogspot.com/2006/06/ruhlarmz.html

bi ara bakarsın :)

25/12/06 18:53  
Blogger DRNEFES said...

çok hoşuma gitti,bu yazın hayatın ta kendisi..

25/12/06 20:02  
Blogger nu'n said...

ben metne değil de senin ruh haline takıldım ashh. tekerrüleri biz kendimiz yaratıyoruz sanki. aslında herşey aynı değilll...

25/12/06 21:52  
Anonymous Adsız said...

Hayatta galiba herkez paylançoluk yapmak gibi bir iş üstlenmiş.Kimse kimsenin içini göremiyor oysaki ne fırtınalar kopuyo içerde.

25/12/06 23:02  
Blogger tılsım said...

Herkes hayatında bir parça palyaçodur.
Kimi zaman sevdiklerini üzmemek adına, kimi zaman kelimelerin boğazına takılı kalmasından...

26/12/06 02:00  
Blogger Unknown said...

umarım 1.5. sene sonra da bu yazıyı okuyup ya ben hala palyaçoyum demez ve artık gerçekten gülümsersin hayata

26/12/06 18:17  
Anonymous Adsız said...

klavyede f5 diye bir kısa tuş var. internette gezinirken çok işime yarıyor. bakıyorum sayfa mı açılmıyor hemen f5 yenilesin, tekrar tekrar deniyorum. sonra alt+f4 kombinasyonu da hoşuma gider. ulaşılamayan sayfaları hemen kapatırım. sonracığıma f8'i unutmayalım. adres çubuğuna kısayoldan ulaşırım. yeni adresler yazarım oraya.
ben interneti seviyorum ya.

26/12/06 23:11  
Blogger deli mine said...

ben nasil atlamişim seni ashkar ..

ben bu dedigim yavrumm.. kabul ediyorm ben kendi sirkimin palyaçosuyum.. çok neşeliyimdir dişardan. kimse görmez anca çok iyi taniyanlar bilir mutsuzken daha çok gülmek istememden anlarlar .. evet dişardan yüzüm yukarı boyanmiş.. ben boyadım onu da kabul ediyorum.. ama her gece o boyayı siliyorum ozmn kendime bakamiyorum işte...... dayanamiyorm kendime bakmaya.....

27/12/06 00:54  
Blogger ---OPTiO--- said...

yaa cansuumm öyle deme :(

27/12/06 15:17  
Blogger Unknown said...

Cansu kız, dertsiz kul var mı ki?
Umarım bir gün hüznünü de o boyalarla birlkte yıkarsın. Akıp giderler. Ve ardından bir gökkuşağı kurulur yüzüne. Tebessümün saltanatı hüküm sürer mutluluk kıvrımında.

27/12/06 15:54  
Anonymous Adsız said...

Ben bu hikayeyi hatırlıyorum bi yerden... (?)

: I

27/12/06 19:04  
Blogger admin said...

evet, herkesin içinde bir kendi dünyası, bir de dış dünyaya oynadığı rolü var, belki de en mutlular bu sahnede, kendine en yakın rolü kapıp oynayabilenler...

28/12/06 11:11  
Blogger deli mine said...

tamam hayatım demiyorum .. bgn senin d.günün ne istersen onu diyorm :)
budan da kutlayalim optiomm d.günün kutlu olsunnnnnnn :D

çalikuşu.. yok di mi :)ne güzel sözler bunlar böyle :) çok çok teşekkürler :)
başbaş

28/12/06 13:04  
Blogger ---OPTiO--- said...

cansumm benimm..bitanem..öperim yanaciklarindan....

bu arada ashkar nerdesin yahu..kapida biraktin herkesi olmaz kii....

28/12/06 22:03  
Blogger . said...

evet nerdesin ??
optionun sesine gel (:

29/12/06 00:59  
Blogger ---OPTiO--- said...

yok kiii..saklambac oynuyo palyacolugu birakti :) upssss..ashkarrrr alüüü...

29/12/06 22:11  
Anonymous Adsız said...

bi palyaço da burda var

29/12/06 22:27  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker