Perşembe, Eylül 27, 2007

DiZi DiZi DizİLer

malumunuz efenim bu ara bir dizi furyasıdır gidiyor. hani derler ya elini sallasan çarpıyor. ben denedim gerçektende çarptı. valla bak. kanal d de yayınlanan bir dizinin haftaya olan bölümünün bir kaç sahnesi benim çalıştığım büronun hemen yanında çekildi. set ekibine tam 4 kez sordum dizinin adı neydi diye. insan uzak olunca bu dizi olaylarından falan pekte hafızasında tutamıyor.
Bak yine unuttum. Neydi... ııımmm "elveda derken".
( hatırlayamadım kanalın sitesinden baktım :)

Kim oynar, konusu ne, hiç bir fikrim yok. Olmasında mümkünse. Çünkü pek sevmedim. Sanki bana oskarlık film çekiyor hıyar ağaları, bir hava bir hava sormayın gitsin. Papucumun figüranları. (kızdım mı ne)
Bakalım daha hangi diziler çarpacak elimizin tersine...

16 Comments:

Blogger mayksisman said...

falla Bıçak Sırtı diyorum başka da bişey demiyorum. kadroya bak allaaşkına ashkar,

Erkan Can (obaaa, adam alemin kralı! (: )
Melisa Sözen (kendisi aşkım olur 85'li ama hiç çaktırmıyor süper oyuncu hemi de güzel)
Mehmet Günsür (severim keretayı iyi çocuk)
Fikret Kuşkan (dizide hafif kıl bi karakteri bu kadar mı iyi oynanır)
Vildan Atasever (bu kızı seven de çok, sevmeyen de, ben orta şekerli derim, bazen baya iyi, bazen çok vasat)
Nejat İşler (adamdan nefret ederim ama hakikaten dizide iyi)

bunun dışında bi de İpek Bilgin var ki Hırsız-Polis'te de Erol Günaydın'ın hizmetçisi rolündeydi o kadın da mükemmel oynuyo, hatta oynamıyo direk yaşıyo, çok sevimli bi kadın)

kesinlikle tavsiye ederim...

27/9/07 06:21  
Anonymous Adsız said...

Diziyi reklamlarından tanıyorum.Ece Uslu'dan haz etmediğimden olsa gerek izleme talebinde bulunmadım hiç.Bulunacağımı da sanmıyorum:)Dizilerin tamamı strese sokuyor beni o yüzden benim stresim bana yeter diyerek uzak durmak en güzeli;) dimi ama?

27/9/07 17:43  
Anonymous Adsız said...

aa gerçekten bende bakıyorum her yer dizi kaynıyo yakında isim bulamıycaklar diyorum :) vazgeçilmezim avrupa yakası bi de arada iki aile yi izliyorum bi de (çok mu oldu:)) cnbc-e deki dizilerden cold case filan denk gelirse..

27/9/07 20:17  
Blogger Sunshine said...

heeee yaaa. ben o diziyi başlarda seviyodum, artık sıkıldım, beş para etmez...artı gıcık oluyorum ya o kadar çoklar ki... izleyenlere allah sabır versin nediyim

27/9/07 22:01  
Blogger tılsım said...

Dizi dizi dizi tvlerde başka birşey yok. Bakalım sene sonuna kadar hangileri dayanabilecek, hangileri elenecek ? Uff insanın tv izleyesi gelmiyor.

27/9/07 23:26  
Blogger ashkar said...

@triancula, valla ne diyim tam 12 den vurmuşsun şimdilik izlediğim tek dizi dediğin gibi kadro iyi dizide fena sayılmaz umarım ilerde b.ka sarmaz :)) bu arada geçenlerde vildan ı gördüm kanyon da çok şeker bişey rüzgar gibi geçti yanımdan daha sonra çıkardım kim olduğunu :P

@hüzünbaz, en güzeli valla ne stese gircen bi dizi için :))

@pinkmoon: yok canım çok olur mu :) sana serbest sen 5 tane izleyebilirsin :))

@sunshine, boşver zaten dandik bi sahne çektiler gittiler. amin diyim ama bi kaç tane izlenebilir var aralarında seçmek lazım...

@tılsım: bundan çok iyi bahis oyunu olur valla. acaba sezon sonunda ligden düşenler :))) bu dizi sezon sonunu göremez gibi geliyor bana....

28/9/07 09:14  
Blogger theimaginationinside said...

ıyy o dizi konu itibariyle zaten kötü artı bi de Ece Uslu var hiç bakmadım ben de değmez :)

28/9/07 14:29  
Blogger ---OPTiO--- said...

pabucumun figüranlari demissinya ...koptum valla :) hic gülücegim yoktu...hey gidi kardesim benim..saol yaa...cok iyi geldi :)

bi kac dizi izliyorum bende...yaprak dökümü mesela...carsamba aksamlari kanal d de cikiyo.tr saatiyle 20 de olmasi lazim..

menekse ile halil i izliyorum..etkileyici bi tarafi var benim icin konusunda ...o da cumalari aksam 20 sanirim :)

ashkarrr ..kendine iyi bak olar mi...kardesimmm benim...hadi ba$ :)

28/9/07 16:45  
Blogger ashkar said...

@vişne: sen değmez diyorsan doğrudur üstad :)

@optio: amanın kimler gelmiş kimler :) gözümüz yollarda kaldı valla, meraklandırdın herkesi. sende kendine ii bak olar mı ablacım :))

28/9/07 19:27  
Blogger . said...

hoşçakal...........

29/9/07 00:03  
Blogger soldansay said...

dizilerden yaka silkmiş biri olarak bu noktaya parmak atmana (pardon parmak basmana) çok sevindim :P ama triancula'nın da dedii gibi kadro ve senaryo iyiysen o dzi iidir. zaten birçoğu bir romanın ya da hikayenin ekrana yansıması gibi, bizim insanımız da okumayı sevmez ya dizilerden ordan burdan bu "masalsı(!)" ihtiyacını karşılıyor işte.. :F

29/9/07 16:03  
Blogger soldansay said...

(uleyynn yazdıım yorum silindi yauu :F)

dizilerin bu kadar çok oluşu ve reyting kapmasının ardındaki "şey"i iyi görmeliyiz aslında. Biliriz bizim insanımız okumayı pek sevmez, bu konuya mesafelidir. Bu yapımcılar da sanıyorum baktılar durum bu, romandan şurdan burdan alıntı yapıp ya da o tatta birşey yaratıp ekrana koydular. O kadar çoklar ki... İnsanımız da gidio o masalsı(!) yanı dizilerde buluyor ve her hafta okuduğu 25-30 sayfa roman misali izliyor dizileri. Yalnız bunu yanında triancula'nın da dedii gibi senaryosu ve kadrosu sağlam olan "sayılı" dizi takdiri hak etmiyor değil. Mesela Avrupa Yakası gibi bir dizi de amaç gülmektir ve bunun alternatifi yok; ama bu "çok" olan diziler hepsi bir kopya gibi, okuyucuyu kütüphaneye çekmeye çalışan promosyonlu kitaplar gibiler. Kaliteliyi, bayağıdan ayırma özelliğimizi korumak dileğiyle.. (:

29/9/07 16:10  
Blogger ashkar said...

@bitter: yolun açık olsun. seni tanımak güzeldi hayatta başarılar...

29/9/07 18:33  
Blogger ashkar said...

@soldansay: yazdığın yorum silinmemiş merak etme ikisinide yayınlıyorum :) valla benden güzel ifade etmişsin durumun vehametini diyorum acaba senin yorumumu koysak yazı yerine :))

29/9/07 18:34  
Anonymous Adsız said...

kardesim benim....msn e not biraktim..ama bazilari geri geldi...
nete girince not birak bana..yada mail at...umarim hersey yolundadir..kendine iyi bak ...

29/9/07 22:43  
Blogger ZRPNDT said...

Vayy be el sallasaydın kameraya arkadan görünürdün belki :)

29/9/07 22:53  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker