Salı, Eylül 25, 2007

sObE 187

Eskiden çok oluyordu bunlar, sobeleme olayları. ilk başladığım zamanlarda sıkça rastgeliyordum.
Mutfak sohbetleri, internet olayları, sevilen filmler gibi şeyler hakkında sobelenmiştim zamanında.
Uzun zaman sonra yine sobelendim "triancula" tarafından.

Konumuz elimizdeki kitabın 187. sayfasındaki ilk cümleyi yazmak. Amaç tam olarak ne bilmiyorum ama sobelendik madem yzalım dimi ama :)
biraz zor oldu zira 187 sayfadan az olan kitaplar mevcut çokca, bende arkdaştan yardım aldım, kitaplığındaki kalın bir kitaptan yazıyorum. Kitabı almışken okuyayımda aynı zamanda.

sayfa 187- "havamız değişsin diye şaka yapmıyorum ben."

Nietzsche'nin Son Rüyası - Joachim Köhler


Çoğu zaman neşili olan bi insan için güzel bi cümle çıktı en azından şansıma...

sıra geldi diğer sobelenenlere

"Pinkmonn"

o çok fazla kitap okur. bakalım ne yazacak :)


"Biricik"

sanırım ilkkez sobelenmiş olacak...
şimdilik yeter 2 kişi. hadi kolay gelsin.

2 Comments:

Blogger . said...

havamız değişsin diye şaka yapmayım ben :P

25/9/07 23:12  
Blogger mayksisman said...

efenim sobelik görevini ilk siz yerine getirdiniz, teşekkürler ederim (: ayrıyetten, mutlaka vardır bi faydası :p

26/9/07 05:30  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker