Pazar, Eylül 30, 2007

KıSa BiR aRa

Selam arkadaşlar uzunca bir süre gelemeye bilirim buralara.
Öncelikle çok boktan günler geçiriyorum. Dün evimize hırsız girdi. Evi dağıtmış gitmiş ors. çocuğu ( biraz argo konuşuyorum kusura bakmayın çok sinirliyim) giderken boşta gitmemiş tabi. Bekar kalan iki erkeğin ne kadar değerli eşyası olabilir ki, evimizin en değerli eşyasını yani benim bilgisayarı çalmış o. ç. Çok fena moralim bozuldu anlatamam. İçindeki onca şey gitti. Ucuz atlattığım söylenebilir, zira benim için daha önemli olan bir şeyi görmemiş.
bunun dışında, ondan önceki günde babam küçük bir operasyon geçirdi. Tıkalı damarları açmak için bir operasyon. En azından iyi olduğunu bilmek ve sesini duymak güzeldi tabi.
kısaca boktan gidiyor bu aralar hayat.
Evi özledim...
Yeni bir pc alana kadar yokum ya da çalınan bulunana kadar...

18 Comments:

Blogger theimaginationinside said...

üzüldüm :( ama cana gelmemiş ya tek teselli. hemen gelirsin inş.

30/9/07 22:16  
Anonymous Adsız said...

Çok üzüldüm ashkar tez zamanda yeni bir bilgisayara, babanda sağlığına kavuşur umarım.

30/9/07 23:37  
Anonymous Adsız said...

aaaa şok oldum ash yaa nasıl olur böle bişi cık cık cık.. :( benimde söwesim geldi şimdi haklısın bence argo konuşmakta.. inş. bulunur hırsız diycem ama zor gibi dimi.. :(
babana çok geçmiş olsun..
umarım kısa zamanda her şey düzelir..

30/9/07 23:46  
Blogger blacklebron said...

Büyük geçmiş olsun hocam ..
Babana da geçmiş olsun .. Anjiyo yapılmış anladığım kadarıyla ..
Üzme kendini!
Sevgiler ..

1/10/07 00:13  
Blogger H2o said...

sevgili ashkar inan okuyunca kendi pcm çalınmış kadar üzüldüm içim cız etti hakkaten. pcm benim için çok önemli hayatım diyebilirim. içindeki onca şey resmen bi hazine..
çok çok geçmiş olsun diycem ama ne desem boş. neyseki canınıza zarar gelmemiş teselliniz bu olsun. onlar genelde boş olmuyorlar haplanıyorlar falan yinede iyi atlatmışsınız boşver pc nasılsa alınır canından önemlimi, hem bakarsın bulunur... baban içinde çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin, benimde annem kalp ameliyatı olucak yakında seni çok iyi anlıyorum, böyle zamanlarda insan evini daha bi özler...
üzme kendini...
sevgilerle....

1/10/07 11:11  
Anonymous Adsız said...

canim kardesim benim yaa..
cok üzüldüm :( maildede yazdimya ..
sinirlenmekte haklisin..ama sana bisey olmadiya cok sükür..
insallah en kisa zamanda bulunur...babanda cabucak iyilesir umarim..sen gönlünü ferah tut...bak kötü günlerin ardindan hep iyileri baslar..unutma sakin..
cabucak dön aramiza olur mu...kendine iyi bak

1/10/07 18:23  
Blogger tılsım said...

Çok çok geçmiş olsun. Bu nasıl vicdandır anlamıyorum. Gece nasıl uyurlar bu insanlar. Yine de cana geleceğine mala gelsin diyelim ;).
En yakın zamanda tekrar aramızda görmek dileğiyle...

Babana da çok geçmiş olsun. İyi olması çok güzel bi haber bak o kadar da kötü gitmiyor di mi ;) ?.

Kendine dikkat et.
Hoşçakal...

1/10/07 23:39  
Anonymous Adsız said...

Geçmiş ossun hayatımmmm!!! Güler misin, ağlar mısın? bilmiyorum artık. Gelince görüşürüz ne diyim :)

2/10/07 00:11  
Blogger Sunshine said...

vay kuzenim ya
kıyamam sana... eşşeklere bak hele nasıl çalalrlarmış senin pc ni...hayvanlar!!!!

3/10/07 20:47  
Anonymous Adsız said...

Çok geçmiş olsun ibo .. :(( oyy
pc yok mu :( ee :( oyy :(
Adamlara bak KİMİN evine giriyorlar
Korkusuz anacım bunlar :D
:(

4/10/07 16:07  
Blogger admin said...

öncelikle çok geçmiş olsun baba için, herşeyin başı sağlık. mala gelen telafi edilir her zaman, karşılığı da alınır ya bu dünyada ya sonraki..

4/10/07 17:20  
Blogger ashkar said...

@vişne; canın dışında başka teselliğimde var sonra anlatırım..

@hüzünbaz: teşekkürle umarım öyle olur...

@blacklebron: saol...

@sedaistan : teşekkürler. benden söylemesi pc indeki hazine olarak nitelendirdiğin bütün bilgileri yedekle ilerde pişman olma benim gibi. annene de geçmiş olsun bu arada haklısın valla insan daha bi özlüyor evi böyle olunca...

@optio: ablam, aldım mail ini. biz evdeyken gelselerdi onlar için üzülecektik sanırım :P ve haklısın kötü şeylerin ardından iyi şeyler geliyor hemde vakit kaybetmeden :) anlatırım sonra...

@tılsın : teşekkürler. onlar uyumuyor zaten sızıyor genelde. vicdan desen doğuştan yok. evet kötü ditmiyor hatta süpere doğru :)

@linka: kızarak gülelim biz :))

@sunshine: oldu bi kere kzuen sorma valla...

@deli-mine : saol canım. :))) trajı komik bi olay demi. evet artık yok bi pc artık yenisiyle geri gelirim...

4/10/07 17:30  
Blogger ---OPTiO--- said...

haha süpersin :)) bak onu dicektim bende zaten..onlar icin kötü olurdu tabiikii...
ayyy cok sevindimm canim kardesim benim...vallaaa sabirsizlikla bekliorum...insallah hersey hep hep hep cok iyi olur senin icin...

4/10/07 17:52  
Blogger ashkar said...

@jawussjan: sağollasın kardeş. haklısın tabi cana bişey olmadı en azından ama hakkımıda alacam öbür tarafta. gitti o kdar arşiv çalışmalar resimler.

@optio: anladın sen ;) inş. hep daha iyi olacak bundan sonra...

4/10/07 20:39  
Anonymous Adsız said...

ashkar şimdi okudum yazını.. & çok üzüldüm.. büyük geçmiş olsun..
inşallah baban en yakın zamanda sağlığına kavuşur ve daha güzel arşivler yaparsın.. ;)

5/10/07 01:10  
Anonymous Adsız said...

çok geçmiş olsun...

5/10/07 19:57  
Blogger ashkar said...

@un4: teşekkürler sağollasın. en güzelini yapacam bu sefer ama yedekleyerek :)

@7tepe ist: sağolasın kardeş. Bilseler kimin evine girdiklerini hemen çıkarlardı ama. kapıya bi pankart asmak lazım :)

5/10/07 19:59  
Blogger mayksisman said...

ashkar, çok büyük geçmiş olsun, anca bakabildim sitene yaf :(

20/10/07 03:15  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker