Perşembe, Aralık 13, 2007

eBe SoBe sObE EbE

yeni bir sobe vakkasıyla daha karşı karşıyayız kaçış yok vazifemizi yapalım. triancula tarafından sobelendim ama bi yakalarsam bende seni sobelicem :))

ben küçükken, küçüktüm. sakin ve akıllı ve uslu ve normal bir çocuktum. extrem bir çocukluğum yoktu sanırım...

ilk kopyamı ilkokul 1 di sanırım. müfettiş gelmişti sınıfa ne olduğunu hatırlamıyorum ama bi kelimenin nasıl yazıldığına bakmıştım kafamı ön tarafa doğru sündürerekten :))

aslında ben, sakin, anlaışlı, az biraz esprili normal bi yurdum insanıyım.

en saçma huyum, dişlerimi fırçaladıktan sonra son bir sigara içmek. daha bi güzel geliyo sanki...

cep telefonumla aram iş nedeniyle bu aralar sıkı. çok fazla marka model bilmem. sadece arama yapması ve mesaj yollaması yeterli benim için. milyarlık cep telefonu kullanıpta kontörsüzlükten mesaj atamayanlarıda biliyorum.

AŞK dediğin, içinde bulunduğum acı vern bi durum...

en sevdiğim blog ayırımı yapamam politik bi cevap olacak ama sevmesen zaten okumam ziyaretine gittiğim kimseleri. ama benin için özel olan 4 kişi var ki onlarda kendini biliyor zaten...

pinkmoon
deli-mine
sedaistan
ebe sobe katılmayana küserim bak...

10 Comments:

Blogger mayksisman said...

sigaraya hayır, diş sağlığına yüzde yüzbin evet :) ayrıca valla senden de bi sobe harekatı bekliyoruz ashkar :)

13/12/07 21:54  
Blogger deli mine said...

küsme bak yazdim ben ibocum :)
bnm dilim pabuç kadar ya upuzun oldu yine :(

aslında sen-i gördüm :D

14/12/07 02:34  
Blogger biricik said...

bu sefer beni sobelemeyişine sevindimm:)))
İyi bayramlar.

14/12/07 17:23  
Blogger etki alanı said...

Sigara!
Cık Cık!
Tütü

14/12/07 17:51  
Anonymous Adsız said...

ya küsmeseydin yazmıycaktım ama yazıyım bari :))

14/12/07 19:30  
Blogger ---OPTiO--- said...

kendini bilan insanlar var tabii ki :)) heheh..anladin sen..

kardesim benim...kücükmüste büyümüs.oyy oyy...

hersey cok iyi olucak..ablam demisti dersin ;) azcik sabir A$K ta mutlu olucaksin..ben biliyorum :))

14/12/07 20:07  
Blogger . said...

sen varya seeeeeeeen(:

16/12/07 12:37  
Blogger Sunshine said...

senin çocukluğun action dı be:) ben biliyorum haha

16/12/07 22:26  
Blogger tılsım said...

Diş fırçaladıktan sonra bende de birşeyler yeme huyu var. Sonra bir daha fırçalıyorum mecburen ama bu son fırçalama oluyor :D.

Kendine dikkat et ;)

17/12/07 16:12  
Blogger H2o said...

anaa ben çok geç kalmışım yhaa:(( ya kusuruma bakma hocam malum bu aralar aksak takılıyorum :S önümü göremez halde-ydim ama hemencecik yazıyom valla küsmeyesian sakın:)

21/12/07 23:19  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker