Çarşamba, Kasım 26, 2008

TÜRK İŞARET DİLİ

Geçen pazatesi bitti kurs ve sınav olduk. artık bende azda olsa (1. seviye) işaret dilinden anlıyor sayılırım. neden gittin diye sormayın. sevmiyorum çünkü o soruyu. cem yılmaz esprilerinde ki " neden müzik" sorusu aklıma geliyor. bi sebebi yok. sonuçta gittim ve öğrendim. yok illaki soruyorum diyorsan cevabım, belki bir yerde yardıma muhtaç bir sağır-dilsiz vatandaşımız, olurda bana rast gelirse, yardım etmek için diye cevaplayım o zaman.

  • Merak edenler buradan
  • yardım alabilir. Kelime listesi kısmında görüntülü anlatımlarda mevcut.

    1 Comments:

    Blogger mayksisman said...

    geçen hafta otobüs durağında bir kadınla erkeği gördüm, adam inanılmaz doğaldı, kadının yüzünü göremedim onu bilmiyorum ama adam sanki bana etrafta konuşan diğer insanlardan çok daha anlamlı şeyler söylüyor gibiydi, bütün konuşmalarını izledim, izledim, izledim.

    ve onları inceleyerek aslında ne kadar da rahatsız edici olduğumu fark edip otobüsüme bindim.

    4/12/08 23:15  

    Yorum Gönder

    << Home

    javascript hit counter
    eXTReMe Tracker