Salı, Nisan 15, 2008

gel

tam bir yıl olmuştu ailemi görmeyeli. sebepler sonuçlar önemli değildi. sadece telefon görüşmeleriyle geçen 1 yıl. istanbul a çok mu alıştım! yoksa yaşadığım büyüdüğüm yerleri mi çabuk unuttum bilemiyorum ama yabancı gibi hissettim kendimi. İstanbul un büyüsüne kapıldım belkide.
bu şehri seninle yaşamak istiyorum....
gidip gelişler sadece birikmiş olan özlemlerden bir kısmını dindirdi.
hala devam eden özlemlerim, hasretlerim var benim.
*****
gerçekler acı...
çaresizlik kötü...

5 Comments:

Blogger mayksisman said...

1 yıl mı... hocam naptın sen?

16/4/08 10:45  
Blogger Can said...

en acı gerçek olduğun gün çareye ihtiyacın kalmaz belki.

18/4/08 00:57  
Blogger deli mine said...

nasilsin ibocan :)

23 nisanin kutlu ve mutlu olsun..
nice 23 nisanlara

bir de bu 23 nisanda 23 yaşindayim..

çok heyecanliyim..

23/4/08 04:41  
Anonymous Adsız said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Toner, I hope you enjoy. The address is http://toner-brasil.blogspot.com. A hug.

23/4/08 15:53  
Anonymous Adsız said...

unutun güzelim izmiti dimi kardeşim

4/5/08 03:23  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker