Pazar, Nisan 06, 2008

gEç zAmAn gEç

biri daha bitti.
yenisini açtım.
hepsinin üzerinde aynı yazıyı tutturup öyle almaya çalışıyorum.
farklı bi yazı gelse sanki yanlış paketi almışım gibi geliyor.
..............................................
bazı şeyler çabuk geçiyor,
topluyorsun bir arpa boyu.
sanki hiç gitmemiş gibi.
sonra sanki yıllar olmuş gibi.
zamanla aramada bi çekişme var.
kavrayamıyorum.
bazen hızlı, bazen yavaş akıyor.
yok mudur bunun bi ayarı.
bilen şöyle beri gelsin.
yada kim oynuyorsa ayarıyla
bıraksın bozmadan...
........................................
kime diyom ben... oynamayın bozacaksınız
alooooooooooooo.....

3 Comments:

Blogger Can said...

bunun bir ucu elimde kaldı ashkar ne yapsak şimdi :D

7/4/08 03:41  
Blogger deli mine said...

tükür yapiştir skull.. :D

ashkarcan şimdi biraz karıncali olabilir ama çok yakında cam gibi olacak :D

7/4/08 23:24  
Blogger mayksisman said...

hem de en high defination'ından mine :) yalnız böyle zincirleme blog commenti de kimseye kısmet olmaz artık düşün skull feat mine & tria olaraktan sana timbaland-nelly-justin kombosu yaşatıyoruz, ashkarovski, biticek a gülüm, şu günleri ilerde hatrlcasın , "hani o zamanlar ben bekliyordum ya" diceksin ve "salak tria o kadar cümle kuruyodu da bilmiyodu aslında o cümleleri benim kendime söylemem gerektiğini" diceksin, demelisin çünkü önemli olan sensin, kararların ve olaylara bakış açın. farklı düşünebilsek hayat çok daha başka olurdu. evet alternatif bir hayatımız da olmalı.

8/4/08 17:38  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker