Salı, Şubat 19, 2008

kAr - iŞ aRaSı

tamam dün öğrenmiştim işe yürüyerek kaç saatte gittiği mi, bugün ki neydi o zaman. "sen öğrenememişsin bi daha yürü bakalım" dercesine, kitlenen trafikte bende kitlendim. 1 saat 15 dk da yürüyerek gidebiliyormuşum işe, ama normal yürüme değil düşmeme çabalarında ve düşme tehlikesi altında atılmış adımlara 1 saat 15 dk. yoksa benim gibi atletik(!) biri 30 dk da gider işine.
en son bu kadar "kar" ı 2005 de görmüştüm. okul bitti askere gittim, eee kıbrıs' ta da kar yağarsa küre hakikaten ısınmış ve yörüngesinden sapmış derim o zaman, sonra ankara ya geldim. geçen sene yani, yine kar mar yok, o yüzden oldu zaten bu seneki susuzluk. bu kış yine kar göremeyeceğim derken, hatta dememe fırsat kalmadan gördük "kar" ı.
zaten istanbulda rüzgarlı havada biri yola su dökse trafik kitleniyo, bu kadar kar yağınca olsun o kadar dedim artık.
kar güzelde, yalnız çekilmiyor ama, yukuş aşağı altında alış-veriş poşetiyle kaymadan, kar topu oynamadan hele kardan adam yapmadan gelip giden "kar" ı ne yapıyım ben.
alın sizin olsun...

8 Comments:

Blogger mayksisman said...

bak ama karlar eridi bile ;)

20/2/08 01:06  
Anonymous Adsız said...

İboooooooo haftasonu İstanbul'daydım o KARı ben getirdim ben :p ayak basar basmaz yağmur başladı sonra KARa çevirdi işte hahaha :D

20/2/08 21:42  
Blogger Sunshine said...

hiç sorma ya, uzun süredir bu kadar kar görmemiştik... ankara da nasibini aldı...

kar hiç bu kadar güzel görünmemişti gözüme... hiç bu kadar zevkli olmamıştı karda yürümek... anladın sen onu...:)

21/2/08 01:11  
Blogger mayksisman said...

ashkar çayları koydum ;)

23/2/08 12:41  
Anonymous Adsız said...

Bende çaya gelebilir miyim?Buralarda kar hiç yağmadı ama hava gerçekten soğuk.Eeee bide Ashkar'ım yanımda olmayınca daha da fazla üşüyorum. Zaman hiç geçmiyor.Durdu sanki tüm saatler.Şafak sayıyorum ama yok olmuyor.Hiç bitmeyecek sanki bu ayrılık.

24/2/08 14:07  
Blogger mayksisman said...

olucak olucak. :)

tabiki gelebilirsin de ashkar nerde kaldı, çaylar soğudu :)))

24/2/08 23:09  
Blogger Can said...

tamam ashkar aldık gitti. :)

25/2/08 21:57  
Anonymous Adsız said...

E müsade ette kar topu oynamadan kardan adam yapmadan gelip gitsin kar artık sana..Sırayı savdın sen:)Miniklerin keyfini çıkarttığını görüp mutlu olmaya bakmalaıydın benim gibi:)))

26/2/08 12:06  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker