Salı, Mayıs 19, 2009

SAKIN LENOVO ALMAYIN

Slm uzun bir aradan sonra bu kadar sinirli bir yazıyla gelmek istemezdim ama kısmet diyelim. Efenimm, ben deniz büyük bir yalnış yaparak zar zor kazandığım paracıklarımla kendime bir Laptop- notobook- dizüstü bilgisayar ne deniyorsa artık bu zıkkıma, aldım. Almaz olsaydım. Netten araştıma yaparak aldım ki tekrar söylüyorum almaz olsaydım. Sitelerde özellikle forumlarda övgüyle bahsedilen Lenovo Y530 model bir bilgisayar aldım. Fiyat -performans karşılaştırmasında hiç de fena sayılmayan bir bilgisayar. Gelin görün ki araştırmadığım şey servis-bakım-onarım hizmetleriydi. SİZ SİZ OLUN SAKIN AMA SAKIN LENOVO ALMAYIN. Bir servis anlayışları var sormayın gitsin. Hadi aldınız diyelim benim yaptığım büyük hataya düşüp aldığınızı düşünelim. Süreç aynen şu, en az 15 İŞ günü beklersiniz, ne oldu diye aramayın telefonları düşmez, sinir katsayınızın tavan yaptığı bir dönem gelir bilgisayarınız. Alıp eve gidersiniz açarsınız bir bakmışsınız ki hiç birşey yapmamışlar. Servis kağıdınada yok şuarasını değiştirdik, burası düzelltik açtık kapattık çalışıyordu yazar ki KÜLLİYEN YALAN. Aldığım bilgisayarı 24 saat sonra geri vermek durumunda kaldım ki 23 saat BÜYÜK İHTİMALLE DÜNYA REKORU bilgisayar fabrika ayarlarına geri dönmeye çalıştı. Hani bu tek tuşla format olayı var ya o işte.3 farklı arıza yazısı geldi ve her seferinde aynı durum. Bilinçli bir tüketici olarak burdan sizleri uyarmak istedim. Alıpta rezil olmayın diye. Benden söylemesi SAKIN AMA SAKIN LENOVO ALMAYIN. Şimdi gelen yorumlarda ben alım taş gibi çalışıyor diyenler olabilir. Diyeceğim bende aldım ama taş gibi ama bildiğimiz taş yani bi moka yaramıyor. Bide istemem ama sizinkide bozulur ya da bir şekilde servise gitmek zorunda kalırsa başınıza gelecekler bu ya da buna çok yakın şeylerdir haberiniz olsun. İade için yasal işlemleri de kısa bir süre sonra başlatacağım. Bakalım müşteri her zaman haklımıymış.

edit: bugün (21.05.2009) yine arıza çıkardı bilgisayar. Geri almazlarsa bu sefer Sanırım kafalarına fırlatıp soluğu karakol da alacağım...

Etiketler:

6 Comments:

Blogger Sunshine said...

slm kuzen,
uzun zaman oldu, nasılsın...

üzüldüm paran boşa gitmiş, bence sen onu aldığın gibi sat ve yerine güzel bir toshiba al... üstüne pc tanımıyorum...

24/5/09 20:32  
Blogger Mehmet Cetin said...

Merhaba;
2 haftalık bir lenovo kullanıcısıyım. Hepsiburada sitesinden aldım ve işletim sistemiyle birlikte 2 gün içerisinde adrese teslim ettiler. şu ana kadar da bir sıkıntı yaşamadım. Demem o ki; başına gelenler biraz da şanssızlık olsa gerek. Adına üzüldüm. Sunshine arkadaşımın da dediği gibi bıktıysan bunu elden çıkarıp daha güvendiğin bir marka alabilirsin. Teşekkürler.

19/8/11 15:26  
Anonymous Adsız said...

15 gün uzun bir süre değil .gayet normal bir süredir.sadece bozuk olan senin bilgisayarın değil milyonlarca bilgisayar gdiyor hergün oraya .ben asusa yolladım nerdeyse bir ay oldu .günümüzde herkesin pcsi olduğunu düşünürsen bu süreç gayet normaldir..

21/8/12 22:40  
Blogger Unknown said...

allah belasını versın lenovonun bende kullanıorm bok gıbı kmseye tavsıye etmem

3/10/12 19:31  
Blogger Unknown said...

ALLAH BELASINI VERSIN lenovo NUN SAKIN ALMAYIN KMSEYE TAVSIYE ETMEM BOK GIBI

3/10/12 19:31  
Anonymous Adsız said...

ALLAH BELASINI VERSIN lenovo NUN ALMAYIN SAKIN KMSEYE TAVSIYE ETMEM BOK GIBI

3/10/12 19:32  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker